Zondagochtend 20 februari 2011

In de vroege zondagochtend van 20 februari 2011 is Ton
om 03:20 uur met onbekende bestemming vertrokken...

Al die

Treintjes
Muzen activiteiten
Twistgesprekken
Humor
Bereidheid te helpen
...

VanTon

Wat zullen wij jou missen!


Dit staat op de rouwkaart van mijn beste vriend Ton Ribbels. Ik ben dus in diepe rouw gedompeld. Hij was aanwezig op mijn 65ste verjaardag en heeft daar met zijn laatste krachten een videofilmpje voor mij samengesteld als cadeautje. Het filmpje ging eigenlijk over hemzelf, zo was mijn lieve Tonny, maar toch. Die avond speelde hij weer even de grote videobaas, maakte ruzie met de jonge garde die de techniek bediende en volgens hem alles verkeerd deed, liep rond alsof hij Federico Fellini zelf was en genoot enorm van de gezellige avond: