Dinsdag 24-11: Tuindag

Vandaag weer tuindag met Tom. Eerst ruimen we rotzooi op die de stratenmakers gemaakt hebben. Ik ga het nieuwe straatje inwassen maar ben zeer verbaasd over de enorme lege voegen tussen de stenen. Volgens mij klopt hier iets niet. Lukas over bellen.
Dan gaan we met onze wilgentenen de schutting vlechten. Monnikkenwerk, ben nat van de zweet. Gelukkig is Tom de motor die volhoudt en mij geen koffie laat zetten.



Het resultaat? Veel te veel werk voor dit resultaat. Dit doen we niet nog een keer. Of om met Tom's woorden te spreken: This is not our job!'





Tom gaat de zijkanten van de schutting bijknippen en dan fruit ruimen. Ik ga boodschappen doen en geld halen.
Als ik terugkom zit Tom schattig onder de luifel het mooie van het slechte fruit te scheiden waarbij hij het mooie fruit nog even extra glans geeft met de poetsdoek.